Oj oj oj! Bloggen = ta bort!

Asså förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag gillar inte att blogga på min dator som den inte har kamera och det blir inget rolig bild utan ett kort sååå... :) Men nu ska jag bara skriva att jag tänkte ta bort den här bloggen... Och nr jag köper min nya dator i jul så ska jag börja blogga igen som den har kamera och är typ 1000x bättre ;) Aja jag kan väll berätta något kul ;) Den 20 December så ska vi ha en "konsert" i skolan som vi typ har haft varje år... :) Och med mitt band så ska jag spela:
OCh....
Och ...
Gillar dom faktist! :D <3
Aja måste dra nu <3 ses! Elr egentligen inte mer här men skaffar nog på devote sen ;) Aja see u! <3

Kommentera här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0