ABBA kväll :D

Igår så följde Michelle med mig hem och vi hade en riktig ABBA kväll! :D Vi sjöng alla och då menar jag alla låtarna på ABBA singstar så båda har ont i halsen idag ;) Och så kolla vi på Mamma mia! EN riktigt mysig kväll <3 Och Michelle somna inte när vi kolla på film, rekord! Haha! Nu ska jag städa lite tills kusinerna kommer nästa vecka :D <3 det ska bli nice <3 Gör det också idag som jag inte vilja hålla på med sånt imorrn om ni fattar ;) <3 Men nu ska jag som sagt dra och städa :)<3
Men först får ni några bilder men dom är inte från igår elr idag men ni har inte sett dom iallafall här på bloggen...<3
Åhh... älskar den filmen! <3
Söt bild på Michelle och mej för typ 2 veckor sen :D <3
puss och kram <3

Kommentera här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0