Äntligen fixat :D Nu header och allt!

Nu har jag fixat med bloggen och tänkte börja blogga lite ;) <3 Idag har dte vart en helt okej dag :) Vanliga lektioner och så men efter skolan så hade vi gitarr :D Eller asså vi spela med bandet <3 Det gick bra tycker jag fast vi saknar en trummis :/ Men iallafall .... Ska spela låten "Gives you hell" och den är rikgt bra! Men nu måste jag sova för annars blir det inget roligt för dom som går i min klass imorrn... kommer va som en zombie och typ bara sur och klaga på alla, hehe ! Juste :D Imorrn på hemkunskapen så ska vi baka tårtor och sååå <3 För imorrn fyller ju Sara+ Sofia år och på söndag fyller jag (:)) sååå det ska bli gött! Med typ kladdkaka och grejer ;) <3 MEN nu måste jag dra!!!
p o k <3
P o k= puss och kram ...

Kommentera här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0