FÖRLÅT! <3

Glömde blogga igår :/ och jag som lova mej själv att börja blogga varje dag... Aja ! Men nu är jag så himla trött på presentationer! Har ju en varje vecka och det tar ju så himla lååååång tid! Nu är det SO presentation igen, om Nordamerika och jag hittar ingen information! Irriterad Malin här hehe... Men LÄNGTAR TILL HELGEN! Nästa asså, hehe! Jag + Michelle + Stina = Shopping! :D på fredagen ska vi dra hem till Stina och bara chilla men på lördagen så ska vi shoppa!!! :D inne i Madrid :) Ska bli nice nu när man har lite pengar ;) <3 Fick ju 100 euro från farmor + farfar, sen 30 euro från gammelfarmor, sen kanske jag ska få typ 20/10 euro av mamma och pappa och så har vi fixat mitt kort så pappa ska tanka det med 100 euro! :D <3 Nöjd tjej här! Men nu måste jag plugga! verkligen måste!
bye!
Söt! <3

Kommentera här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0