Shopping :D

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett  tag men jag har inte haft lust elr orkat ;) Men nu har jag lite lust elr som det var så länge sedan så känner jag men lite tvungen, haha! Aja, den här helgen har vart toppen! :D I fredags drog jag och Michelle hem till Stina och där så kolla vi på film, tog lite bilder och prata :D På lördagen åkte vi till Gran Via och shoppa! Jag kom dit med 150 £ och åkte hem med 10 £ Haha! Fast jag är faktist nöjd med mina köp! Stina och Michelle köpte också några grejer :) Sen så kom pappa och hämta mej på lördagen och det blev så att Michelle också följde med :) Båda va trötta så vi la oss rätt tidigt men kul hade vi! Idag har jag städat och kollat på Pretty little lairs, är skit bra! <3 Här kommer lite bilder på det jag köpte som jag inte ser riktigt klok ut själv ;)
Bilderna är inte dom bästa men men... 
Från Pull & Bear, 20 £
H & M, 25 £
H&M, 20 £
H & M, 25 £
Halsband :) Six, 8 £
Halsband :) six, också 8 £
Känner mej nöjd :) Nu ska jag väll kolla på pretty little lairs igen ;) <3
Puss o kram <3

Kommentera här <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0